Veelgestelde vragen

Bestellen

Hieronder volgen enkele vragen en antwoorden over het bestelproces.

Het bestellen in de webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en kleur en drukt u op de knop ‘plaats in shoppingbag’. U heeft het artikel in de shoppingbag geplaatst. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. Als u klaar bent met winkelen kunt u de bestelling afronden door op de shoppingbag rechts bovenin het scherm te klikken. In de shoppingbag kunt u desgewenst nog wijzigingen in uw bestelling aanbrengen. Wanneer uw bestelling compleet is kunt u op de knop ‘naar de kassa’ klikken en de verdere stappen van het bestelproces volgen.

Wanneer u de artikelen in uw shoppingbag geplaatst heeft zijn deze nog niet gereserveerd. Zodra de betaling is afgerond bent u verzekerd van de artikelen. De voorraad van de webshop is dezelfde als die van de winkel in Huissen. Het kan voorkomen dat het door u bestelde artikel op hetzelfde moment van uw bestelling in de winkel wordt verkocht. In dat geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en zoeken wij naar een passende oplossing.

Voor het bestellen in de webshop is geen minimumbedrag vereist. Wel worden bij aankopen lager dan € 50,- verzendkosten à € 5,- berekend. Bij aankopen boven de € 50,- worden geen verzendkosten berekend.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u in Nederland woont of iemand kent in Nederland naar wie de bestelling verzonden kan worden. Diegene kan uw bestelling wellicht doorsturen.

Wanneer u de bestelling volledig heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail waarin uw bestelling wordt bevestigd. Ook bevat deze e-mail een overzicht van de bestelde artikelen. Deze orderbevestiging zal ook in de doos zitten waarin de artikelen naar u worden verzonden.

Wanneer een bestelling geheel is afgerond is het niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen. In dat geval zult u een nieuwe bestelling moeten aanmaken.

Betalen

Alle prijzen van de artikelen die via de webshop verkocht worden zijn inclusief BTW.

Wij hanteren de hoogst mogelijke veiligheidsstandaarden rondom de verwerking van de betaling van uw bestelling. Om deze reden kunt u bij ons alleen via iDeal betalen.

Betalen met iDeal
Wanneer u via iDeal betaalt, kiest u ervoor om te betalen binnen uw eigen internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Het gebruik van iDeal is laagdrempelig, u hoeft zich er niet voor aan te melden. U doorloopt dezelfde stappen die u normaal ook bij het internetbankieren gewend bent en volgens dezelfde beveiligingseisen van uw bank. Met iDeal wordt het bedrag direct van uw bankrekening afgeschreven.

Bezorgen

Hieronder volgen enkele vragen en antwoorden over de bezorging van uw bestelling.

Per post

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of u kunt deze (laten) ophalen bij de klantenservice in onze winkel te Huissen. Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn worden binnen één of twee werkdagen bij u thuisbezorgd. 

Indien u de eerste keer niet thuis bent, zal Post.nl de volgende dag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd brengt Post.nl uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Uw bestelling blijft daar drie weken liggen. 

Mocht u de bestelling in die drie weken niet afhalen, dan gaat de bestelling retour naar ons en nemen wij contact met u op.

Bij ophalen in de winkel

Als u ervoor heeft gekozen uw bestelling op te halen in onze winkel, dan ligt deze de volgende werkdag voor u klaar bij de klantenservice. Bij het afhalen van een bestelling vragen wij om een geldig legitimatiebewijs; dit kan een paspoort, ID kaart of rijbewijs zijn. Ook dient u uw ordernummer en orderbevestiging bij de hand te hebben. Zonder geldig legitimatiebewijs en orderbevestiging kunnen wij de bestelling niet meegeven. Uw bestelling blijft 14 dagen beschikbaar, als de bestelling niet binnen deze 14 dagen wordt opgehaald zal deze komen te vervallen en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Voor het bezorgen van bestellingen onder de € 50, – (excl. bezorgkosten), rekenen wij € 5, – bezorgkosten. Bezorging van bestellingen boven de € 50, – (excl. bezorgkosten) zijn gratis. Mocht een artikel verkeerd of beschadigd geleverd worden, dan vergoeden wij de verzendkosten van het retourneren. Het ophalen van de bestelling in onze winkel te Huissen is uiteraard gratis.

Op dit moment levert Broekmanmode online bestellingen alleen in Nederland. Woont u in het buitenland? Wellicht kent u iemand in Nederland bij wie wij uw bestelling kunnen af laten leveren, dan kan diegene het doorsturen naar u.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u in Nederland woont of iemand kent in Nederland naar wie de bestelling verzonden kan worden. Diegene kan uw bestelling wellicht doorsturen.

Wanneer u de bestelling volledig heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail waarin uw bestelling wordt bevestigd. Ook bevat deze e-mail een overzicht van de bestelde artikelen. Deze orderbevestiging zal ook in de doos zitten waarin de artikelen naar u worden verzonden.

Wanneer een bestelling geheel is afgerond is het niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen. In dat geval zult u een nieuwe bestelling moeten aanmaken.

Retourneren en ruilen

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen. Webshop Broekman Mode biedt u dan ook de mogelijkheid om uw online bestelling te retourneren.

Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

Retourneren via de post
U kunt uw bestelling ook retourneren via de post. U dient het pakketje te versturen naar:

Broekman Mode Webshop
Markt 8
6851 AG Huissen

Doe het ingevulde retourformulier in het pakket. Op deze wijze kunnen wij uw retourzending zo snel mogelijk verwerken. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL servicepunt en bewaar de bevestiging goed. Hierop staat de Track&Trace-code vermeld waarmee het pakketje te volgen is. Deze bevestiging is tevens uw bewijs van retourzending. Denkt u aan voldoende frankering van het pakket?  Het geld wordt teruggestort op de rekening die u heeft ingevuld op het retourformulier. Dit proces duurt maximaal 7 werkdagen. Terugbetaling op een Visa/Mastercard is niet mogelijk. Wij hebben een rekeningnummer nodig en de naam op wie de rekening staat.

Retouren in de winkel
U kunt uw bestelling ook retourneren bij ons in de winkel te Huissen. Daarvoor dient u het retourformulier dat bij uw bestelling zat in te vullen en mee te nemen. Zonder dit formulier kunnen wij de bestelling niet retour nemen in de winkel. Bij de retourname in de winkel heeft u de mogelijkheid het artikel te ruilen voor een ander artikel uit de winkel, of terugbetaling via uw bankrekening.

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt uiteraard niet beschouwd als ‘gebruikt’.

Het retourzenden en/of ruilen van een artikel zijn voor rekening van de klant. De prijzen die hiervoor gelden zijn per postorderbedrijf verschillend. Retourneren in de winkel is kosteloos.

Let op: wanneer u een verkeerde bestelling, verkeerd artikel of beschadigd artikel ontvangt, dan vergoeden wij ook de verzendkosten voor het retourneren.
Het retourneren gaat hetzelfde als hierboven beschreven, maar op het retourformulier dient u dan aan te geven dat het gaat om een verkeerde levering of een beschadigd artikel.

Menu sluiten