Bezorgen

Levertijd


Per post

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of u kunt deze (laten) ophalen bij de klantenservice in onze winkel te Huissen. Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn worden binnen één of twee werkdagen bij u thuisbezorgd. 

Indien u de eerste keer niet thuis bent, zal Post.nl de volgende dag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd brengt Post.nl uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Uw bestelling blijft daar drie weken liggen. 

Mocht u de bestelling in die drie weken niet afhalen, dan gaat de bestelling retour naar ons en nemen wij contact met u op.

Bij ophalen in de winkel

Als u ervoor heeft gekozen uw bestelling op te halen in onze winkel, dan ligt deze de volgende werkdag voor u klaar bij de klantenservice. Bij het afhalen van een bestelling vragen wij om een geldig legitimatiebewijs; dit kan een paspoort, ID kaart of rijbewijs zijn. Ook dient u uw ordernummer en orderbevestiging bij de hand te hebben. Zonder geldig legitimatiebewijs en orderbevestiging kunnen wij de bestelling niet meegeven. Uw bestelling blijft 14 dagen beschikbaar, als de bestelling niet binnen deze 14 dagen wordt opgehaald zal deze komen te vervallen en wordt het aankoopbedrag teruggestort.



Bezorgkosten


Voor het bezorgen van bestellingen onder de € 50, - (excl. bezorgkosten), rekenen wij  € 5, - bezorgkosten. Bezorging van bestellingen boven de € 50, - (excl. bezorgkosten) zijn gratis. Mocht een artikel verkeerd of beschadigd geleverd worden, dan vergoeden wij de verzendkosten van het retourneren. Het ophalen van de bestelling in onze winkel te Huissen is uiteraard gratis.

Bezorgen in het buitenland

Op dit moment levert Broekmanmode online bestellingen alleen in Nederland. Woont u in het buitenland? Wellicht kent u iemand in Nederland bij wie wij uw bestelling kunnen af laten leveren, dan kan diegene het doorsturen naar u.

Afleveradres kiezen


U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen, bijvoorbeeld op uw werk. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen door een afwijkend afleveradres (ten opzichte van het factuuradres) in te vullen.

Annulering artikelen


Wij behandelen ons online assortiment met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling het product dat u besteld heeft niet meer op voorraad is of niet meer aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dat geval ontvangt u hierover z.s.m. bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief de verzendkosten, binnen 5 werkdagen aan u gecrediteerd.