Bestellen

Hieronder volgen enkele vragen en antwoorden over het bestelproces:

Bestellen, hoe werkt dat? 


Het bestellen in de webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en kleur en drukt u op de knop ‘plaats in shoppingbag’. U heeft het artikel in de shoppingbag geplaatst. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. Als u klaar bent met winkelen kunt u de bestelling afronden door op de shoppingbag rechts bovenin het scherm te klikken. In de shoppingbag kunt u desgewenst nog wijzigingen in uw bestelling aanbrengen. Wanneer uw bestelling compleet is kunt u op de knop ‘naar de kassa’ klikken en de verdere stappen van het bestelproces volgen. 



Zijn de artikelen gereserveerd wanneer ze in mijn shoppingbag zitten?

Wanneer u de artikelen in uw shoppingbag geplaatst heeft zijn deze nog niet gereserveerd. Zodra de betaling is afgerond bent u verzekerd van de artikelen. De voorraad van de webshop is dezelfde als die van de winkel in Huissen. Het kan voorkomen dat het door u bestelde artikel op hetzelfde moment van uw bestelling in de winkel wordt verkocht. In dat geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en zoeken wij naar een passende oplossing.



Is er een minimumbedrag vereist om een bestelling te kunnen plaatsen? 


Voor het bestellen in de webshop is geen minimumbedrag vereist. Wel worden bij aankopen lager dan € 50,- verzendkosten à € 5,- berekend. Bij aankopen boven de € 50,- worden geen verzendkosten berekend.



Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u in Nederland woont of iemand kent in Nederland naar wie de bestelling verzonden kan worden. Diegene kan uw bestelling wellicht doorsturen.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?


Wanneer u de bestelling volledig heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail waarin uw bestelling wordt bevestigd. Ook bevat deze e-mail een overzicht van de bestelde artikelen. Deze orderbevestiging zal ook in de doos zitten waarin de artikelen naar u worden verzonden. 



Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?


Wanneer een bestelling geheel is afgerond is het niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen. In dat geval zult u een nieuwe bestelling moeten aanmaken.